Some girls are bigger than others

Jag känner mig ganska mörbultad. Inte på grund av det faktum att det är onsdag och klockan är åtta utan också för att jag just körde 6 km intervallträning. Dock har jag hört från säkert fem olika håll att jag är tjock idag, så jag undrar hur mycket intervallträning man måste köra för att kunna springa sig smal? Det visar sig. Tråkigt nog är man alltid inne i någon plusminusnoll-fas. Man bränner kalorier fast sedan äter man upp sig igen, och så går det om igen hela tiden. Men man det är väl kanske bättre att hålla vikten än att gå upp. Det har säkert någon vis man sagt någon gång.

Nog om vikttjatet, jag insåg halvvägs inne i monologen i mitt huvud att det där kanske inte intresserar särskilt många. Men å andra sidan skriver Blondinbella om olika nagellack i sin blogg och tjänar multum, så varför inte?

Idag planerade vi om hela vårt projektarbete. Från temadag: folkmord, gick vi till temadag: humor. Jag känner att vändningen blev lite väl drastisk. Men det var Amnesty's fel. De ville inte komma på vår temadag eftersom de hade fullt upp och Svenska freds verkar ha gott i ide. Nu har vi iallafall hittat en tuff person som ska prata humor och köra stand up. Det kan säkert bli coolt.

Nu är det dags för en dusch. Sedan följer kaffe och korsord.
The magic K:s and you know it.

Auf wiedersehen

Kommentarer
Postat av: ärligt talat

det är tröttsamt att höra om dina tjockis-issues

du har en normal kropp. punkt slut. snart börjar jag också tycka att du är tjock. bara för att du vill att ja ska tycka det!

lägg ner!

2008-01-30 @ 22:40:36
Postat av: P

haha vafan, från folkmord till humor :D
vill ni att jag skafixa björn gustafsson åt er?
känner honom mycket väl nämligen.

2008-01-30 @ 23:41:14
Postat av: Anonym

ärligt talat har rätt. ätstörningar är fett mainstream.

2008-01-31 @ 00:13:33
Postat av: P

jävla bitches.

2008-01-31 @ 16:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0