She's lost control again

Min dagsplan har rubbats. Jag känner mig sönderslagen. Precis sådär som man brukar göra på söndagar.
Jag tänker ha på mig min urtvättade mickeymouse-tröja på mig hela dagen och mina äckliga mjukisbyxor ska inte bytas ut i första taget. Jag ska se på film och tycka synd om mig själv. Min kropp är inte mitt tempel det är en söndersprängd riddarborg. Jag älskade min riddarborg som jag hade i Lego när jag var liten. Den var grå och snygg och hade en bro och massa tuffa finesser. För att inte tala om de tuffa hjälmarna som hela tiden försvann. För att inte tala om mitt Mylittlepony-slott i en nyans av babyrosa. Det var 90-talet det.

Men jag är glad ändå.
Mitt hår är nyfärgat och luktar ammoniak. Eller bikarbonat eller något i den stilen.

blablablablabla.
Jag är så jävla intressant.


(Jag vet att ni älskar mina smått fyndiga oförståeliga rubriker.
Just admit it.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har väntat på att någon ska använda den låten till ett blogginlägg typ hela mitt liv.

2008-01-27 @ 18:32:26
Postat av: P

vilken låt är det?
jag tror jag har missat något stort här....

2008-01-27 @ 18:45:26
Postat av: Jesper

Det är namnet på en JoyDivision låt, mycket bra.
Kul Blogg! Är en vardaglig läsare :)

2008-01-27 @ 19:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0