Scheisse!

Det finns ett fåtal stunder då min ilska och frustration når sin kulmen.
Några av dessa tillfällen är till exempel när min bror pratar i headset och spelar X-box på nätterna, när jag har ett helfullt cigarettpaket men ingen tändare och så till sist. När mitt internet bestämmer sig för att göra uppror mot mig. Jag orkar inte. Och nu är det nästan värre än när det inte fungerar överhuvudtaget. Nu är det bara segt och helt förskräckligt. Det tar ungefär fem minuter för varje sida att ladda. Jag och min bror misstänker en spion som surfar på vår lina. Det här fallet måste lösas. Men jag tänker inte vara den som ringer till Comhem. Jag har blivit dumförklarad av deras jäkla support-killar alltför många gånger.

Ja, så nu vet ni. Om ni vill slå mig på en öm punkt, ta min nätverkssladd och spring.
Då lär jag ligga sömnlös många nätter framöver. 

Nu orkar jag inte sitta här längre. Jag blir mer och mer frustrerad över det här.
Vad hände med 12mbit/s? Comhem ska döden dö.

Nu ska jag ingå partnerskap med min geografibok.

Peace out bitches and bro's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0