Official announcements

1. Linnea Pettersson borde komma hem. Skolan är tråkig.
2. Danska är verkligen ett språk byggt av gröt.
3. Hamburgare är äckligt.
4. Russin är inte särskilt nyttigt.
5. Att avstå från rökning ger huvudvärk
5. Imorgon är det fredag. Ge mig öl och fest.
6. Korsord ist krieg
7. Att blogga är så jävla indie.
Egentligen hatar jag att blogga för det får mig att känna mig som en uppblåst idiot.
Men å andra sidan så måste någon blogga. Vad skulle hända med ilands-utvecklingen
om det inte fanns personer som mig? Blondinbella och Elin Kling?
Vi skulle ju helt enkelt få återgå till ett jordbrukssamhälle.
Ja, bloggarna är vägen till utveckling. Här pratar vi inte cancerforskning och AIDS-botemedel.
Här snackar vi bloggar.
Ja, just det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0