Med sammansmältning?

Jag kom att tänka på vad ordet "Confusion" egentligen betyder.
Con är ett prefix som betyder med. Fusion betyder väl sammansmältning, ungefär.
Konstigt ord.
Det var dagens tankenöt. Eller något.

Jag har inte rört mig sen förra inlägget, i princip.
Jag har skaffat Last.fm. Det är inte så kul som alla säger.
Mest lite jobbigt att folk kan se min egentliga musiksmak.
Nu kan jag inte ljuga längre. Folk kommer alltså se att jag har svaga
stunder då jag lyssnar på Justin Timberlake och Bob Hund.
Men så kan det gå. Än så länge lyssnar jag inte på Idol-Marie iallafall.
Och gör man inte det så har man fortfarande sin värdighet kvar. Faktiskt.

Nu ska jag borsta mina tänder, för det bör var man göra. 
Konstigt fenomen egentligen. Att borsta på små kalcium-formationer.
Underligt.

Kommentarer
Postat av: JonasBulut

Haha, kul med en person som har typ samma funderingar som jag har =)
Jag tror att du går natur.
Hej

2008-01-06 @ 16:54:48
Postat av: P

min pappa säger att idol-marie är det bästa som hänt sverige på åratal.... säger du att min pappa ljuger?! vavava

2008-01-06 @ 17:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0