Lowlife

Jag har tråkigt. Allt är tråkigt.
Jag hatar torsdagar. De får mig att känna mig död.
Fast å andra sidan så är det ingen som kan känna känslan av död.
Så det där uttrycket var ju väldigt dumt. Men det är sådan jag är.
Så jävla djup.
Det ni.


Dagens haj: Valhaj
Valhaj, Rhincodon typus, världens största haj och likaledes den största levande fiskarten. Valhajen är den enda arten i släktet Rhinocodon som i sin tur är det enda släktet i familjen valhajar (Rhincodontidae).
Arten identifierades och beskrevs 1828; 1984 beskrevs familjen Rhincodontidae.
De största tillförlitligt mätta exemplaret var 12 m långt, men uppgifter om upp till 18 m stora exemplar finns. Utöver valhajen är brugden den enda hajart som uppnår liknande storlek.

image20



Cool haj fo shizzle.
Nu är det Rapports årskrönika.
P to the arty.

Kommentarer
Postat av: alle

hahaha "dagens haj" haha

2008-01-05 @ 22:31:30
URL: http://bloggis.se/bloggisen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0