jesus christ

Jag orkar inte plugga fastän jag har prov på torsdag och inte fattar ett dugg.
Jag är en dålig människa.
Istället ser jag på guldbaggegalan. Nyss utsågs bästa manliga huvudroll och Jonas Karlsson vann inte.
Det sårar mig. Han är den bästa svenske skådespelaren någonsin. Jag tror att jag skulle kunna dö för att få
träffa honom. Han är snygg. Och bra. Bara för det är han säkert konstig. Men sånt gillar ju jag.

Som om det inte vore nog har jag en bitande huvudvärk som inte vägrar gå över.
Och jag har sug efter att stanna uppe hela natten av någon anledning. Men jag börjar 08.30 imorgon så
det känns inte så lämpligt. Men det vore bra härligt. Kanske får spara det till helgen.

Nu ska jag fortsätta kolla på den dryga skåningen som vann priset istället för Jonas Karlsson.
Åh, jag är så ledsen. Det gör riktigt ont. Jag bifogar bilder som tröst till Jonas.
Han är min idol.


image24





image25


Kommentarer
Postat av: ingrid

han är så jävla het, det är helt sjukt.

2008-01-21 @ 22:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0