hvad

Linnea Pettersson säger att det är coolt att blogga. Därför gör jag det.

Jag har nyss tränat. Jag känner mig som en ny människa bortsett från att min kropp
inte riktigt vill röra sig på min kommandon.
Jag struntade i gymmet idag eftersom det kryllade av testosteronstina män som såg ut
att kunna döda för pengar. Jag körde ett styrkemedel-pass bland massa svettiga gubbar.
En höll på att krossa min fot. Egentligen ville jag säga något elakt till honom. Men jag höll mig.
Han såg så ofarlig ut. Han var inte alls testosteronstint.

Nu ska jag äta mat.
På återseende

Kommentarer
Postat av: P

Amanda, imorgon ska vi dränka oss. Du är väl på antar jag?

2008-01-28 @ 20:08:17
Postat av: Amanda

Din vilja är min lag

2008-01-28 @ 20:32:20
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0