hrafnin

Jag välkomnar denna måndag med att säga att det har varit en otroligt värdelös dag.
Jag skolkade första lektionen för att min kropp var helt död och uttorkad efter helgens bravader. Jag gick på andra lektionen, åt lunch, fikade och struntade i sista lektionen på grund av brist på motivation. Jag är den duktiga mönstereleven, inte sant? Efter det gick vi till malins jobb för att hälsa på henne, trodde vi. Hon var nämligen inte där. Då gick vi till Lion för att fortsätta fika. Sen hetsade jag hem för att tvinga i mig äcklig torsk och få kväljningar för att sedan åka till min kusin som fyller trettio år dagen till ära. Släktkalas direkt på torsk-illamående alltså, kan det bli värre? Nu sitter jag här några tusen kalorier rikare och försöker motivera mig själv till att börja skriva en film-resumé på tyska. Det går lagom bra.

Jag har skolångest. Och höst-ensam-depp-ångest.
Till råga på allt viktångest. Jag vill inte mer.

Dags för att skriva om "Die Mauer". (Se aldrig den filmen, helt värdelös)
Tschüss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0