Friskis & Svettis

Ja, idag började det. Jag köpte allkort på Friskis. Jag har tidigare bara haft gympa-kort. Men nu jäklar. Jag och astrid tränade sammanlagt i en och en halv timme. Började lite lätt med att springa fem km, vilket resulterade i att jag brände runt 480 kalorier. Sen gjorde vi lite annat och sen gick vi in på ett medelpass och glänste lite. Vi avslutade den fräscha delen av dagen med sallad från unico.
Efter en kort visit på stan för att träffa Lisa och B the bear återvände vi hem. Jag har lagt ner mina planer om utgång ikväll och tänker istället se på Control. Det kommer bli värt.
Dock är jag fortfarande lite kluven. När klockan är nio kommer jag vara outhärdligt uttråkad och önska att jag gick ut. Men man kan faktiskt inte alltid vara på topp. Förresten äger jag endast 150 kronor och det känns inte som att man kommer så långt på det.

Nu har jag ätit naturgodis så de där kalorierna som jag brände jämnade nog bara ut det till plus minus noll. Så kan det gå. Nu ska jag dricka kaffe och deppa framför tv:n.

Den som har något coolt äventyr för kvällen borde kontakta mig
i ren sympati.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0