Dumbledore's army

Näsblod är inte alls en trevlig företeelse. Min näsa gör verkligen ont.
Hade varit coolt om det hade berott på att jag varit i slagsmål eller något sånt, men inte
när det bara kommer sådär helt plötsligt. Totally useless, alltså.

Jag befinner mig fortfarande i paltkoma. Kan ju bara bero på att carro var här igår och vi hetsåt
och såg på världens sämsta film (nästan). Det var hon som valde så jag lägger över skulden på henne.
Vi såg catwoman. Carro ville se den för hon trodde att det skulle vara "coola fighting-scener" i den.
Men där hade hon helt fel.

Idag ska jag plugga geografi och inget annat. Det känns så jäkla ångestladdat att sitta och
läsa i en bok fast man bara förstår varannan mening ungefär. Allt är en enda smet i min hjärna.
Men man ska aldrig säga aldrig. Såhär kändes det inför förra provet också och då fick jag Mvg.
Så jag är på G, I tell ya.

Nu ska jag vila lite innan jag börjar plugga.
Det är faktiskt tillåtet. Sådetså.

Tschüss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0