Bier mach frei

Just nu befinner jag mig i en extrem paltkoma. Och det är inte roligt ska jag säga. För er som inte är insatta i begreppet paltkoma så kan jag upplysa er om att det är det tillstånd då man har ätit så mycket så att omvärlden ter sig som en tjock dimma av likgiltighet. Ungefär sådär som man är klockan fem på morgonen efter en lång utekväll.
  Allting har sin förklaring i att jag har varit hos min mormor och morfar. Där varvar man korsord med mat och fika. Fick dock inte så många korsord lösta idag pga bakfylla. Jag tänker inte gå in på närmare detaljer om gårdagen. Den sög och så var det med det. Fast förfesten hos Emma var bra. Vi är alltid bra på att förfesta.

För övrigt så börjar livet nästa vecka. Och jag menar det.
Jag ska investera i ett allkort nu på Friskis. Jag ska bli fit till sommaren and you know it.
All alkohol och all mat har satt väldigt stora spår på min kropp.
Jag känner mig tyngre när jag går upp i trappor. Nej, fy farao.

Nu är det dags för ännu mer mat. Mat, mat, mat.

Jag förstår om ni bojkottar min blogg efter detta värdelösa inlägg.
Men gör icke det. Jag kommer igen, jag lovar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0