Was

Snart är det Wallander. Filmerna i sig är ju ungefär lika bra som alla andra svenska deckarfilmer. Undermåliga dvs.
Men det finns saker som kan göra även den sämsta story till den bästa.
Skådespelarna. Alltså Ola Rapace. Det är grejer det.


Nu börjar "I en annan del av köping" vilket också påminner mig om
det sms jag fick häromdagen:
"Du är utvald! Välkommen på casting den 12:e mars på tv4huset, Gärdet,
Stockholm kl. 11.00 för uttagning av nya deltagare till nästa säsong av
"I en annan del av köping"
Lycka till!/TV4"

Jag tror att jag har en chans.

Kommentarer
Postat av: ingrid

ROLIGT SMS

2008-02-11 @ 08:51:52
Postat av: P

du skulle LÄTT platsa

2008-02-11 @ 16:13:27
URL: http://pee123.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0