Unzdag

Igår kväll snurrade mina tankar runt som i en karusell. Då ville jag blogga. Det hade blivit ett underhållande inlägg. Men blogg.se fick för sig att inte fungera. Så det blev inget roligt inlägg. Nu får vi nöja oss med det här.

Idag är lite av en sorgens dag och en glädjens dag. Jag skulle nog säga att det är fifty fifty.
Det som gör dagen sorglig är att Linnea Pettersson har slutat blogga. Det gör mig ledsen och arg. Jag älskar hennes blogg. Den var min blogg-förebild. Nu känns det tomt i cyberrymden. Det är inte samma sak att läsa Katrin Schulmans blogg som att läsa Linneas blogg. Skriv och övertala henne att börja igen! (http://www.pee123.blogg.se)
Gör det för min skull och för er egen.

Det som skänker glädje till denna dag är att det är soligt och att vi ska åka eckerölinjen. Jag ska köpa billig öl och billiga cigaretter och låtsas att jag är utomlands. Zacce och jag ska ha så kul som vi hade på den gamla goda tiden. Jag ska underhålla honom så att han inte saknar sin flickvän alltför mycket. Jag saknar också curre. Hon borde komma hem nu.
Ikväll blir det Uplands, Orange eller People. Jag har fortfarande inte satt min fot där och jag vill inte heller. Men å andra sidan vill jag vara med mina tjejer eftersom jag ska umgås med män hela dagen. Det hela kommer sluta med att jag står upp och kissar och snusar baksnus. Inte okej.

Nu ska jag gå och duscha och sedan ringa och väcka Zacce.

Peace out



(Idag är jag väldigt glad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0