Trist

Okej, vad gör jag nu? Klockan är 09.59 och jag har precis druckit kaffe och ätit en äcklig macka som får agera dagens frukost och lunch.
Det känns jobbigt att gå och duscha såhär tidigt eftersom det bara kommer resultera i ännu mer tristess.
Jag borde städa mitt rum men eftersom min mamma har jobbat natt inatt känns det inte särskilt populärt att sätta igång dammsugaren.
Jag borde borra hål i min vägg så att jag kan sätta upp fotografier. Men jag har inte rätt skruv. Och jag antar att ljudet av en borrmaskin inte heller skulle vara särskilt uppskattat.
Jag är helt enkelt utelämnad till mitt öde.

Men det duger inte. Det duger inte alls.
Nu ska jag duscha och sen gå ut på promenad.
Punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0