Tandborstar

Nu vilar köttfärslimpan i min mage. Jag är hutlöst mätt.
Men köttfärslimpa alltså. Det låter väldigt motbjudande men det är ju ack så gott.
Jag är glad över att min vegetarianperiod i nian inte höll längre än en vecka.

Jag fyndade ganska mycket saker hos min mormor och morfar idag.
En adidasväska som jag för det första är i stort behov av eftersom min andra sportbag
är onödigt stor. Sen hittade jag tonvis med smycken och ett par nya vantar eftersom mina ligger
kvarglömda i något hörn på Palermo. 
Jag har även lyckas supa bort min mössa, vilket är ett mysterium eftersom jag aldrig använde den.
Den låg tryggt i min väska, trodde jag. Men icke.
Om någon hittar ett par svarta vantar eller en svart mössa på Palermo så är det förmodligen mina. Ni kan ju vara goda och hör av er då. Hittelön utlovas i form av tandborstar. Jag fick nämligen väldigt många när jag var hos tandläkaren i fredags.
Jag kanske ska köra en utlottning, ni vet som de gör i de stora bloggarna när de får reklamvaror hemskickade.
"Jag har precis fått två av Folktandvårdens hetaste modell av tandborstar. En röd och grön. Passar utmärkt till vårens mode och piffar upp vilken vardagsoutfit som helst" Någon som är sugen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0