Sveriges bästa blogg

Alex och Calle Schulman har börjat blogga igen.
Jag är så lycklig. Nästan helt euforisk.
Deras blogg kommer bli en sån blogg som man kan sitta och läsa i flera timmar
och bara vara fullkomligt tillfreds med livet. Kanske skrattar man högt för sig själv,
men mest skrattar man inombords och göra fula grimaser framför skärmen
när man tror att ingen annan ser.
Bröderna Schulman går inte av för hackor. De är ungefär som Mary-Kate och Ashley
Olsen fast icke-anorektiska och faktiskt duktiga på det dom gör.
Man kan annars bara kalla dem för Sveriges bästa bloggare.
Och om jag hette Schulman i efternamn skulle jag vara utopiskt lycklig.
Lundgren känns ju väldigt torrt i jämförelse. Jag tror att jag ska byta.




(Det känns bra att det görs reklam för tarmsköjlning i min blogg. Det markerar statusen över min blogg litegrann. Är jag på väg att bli en Schulman kanske?)

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0