Sonntag über alles

Två kvällars festande har minst sagt satt sina spår.
Jag är bakis. Väldigt bakis. Carro ligger i min säng och ser på Let's dance. Det här känns ganska miserabelt.
Som om det inte vore nog med huvudvärk och illamående så slog det mig alldeles nyss att jag har ett stort tyskaprov denna vecka och måste således plugga. Jag förstår inte riktigt hur det ska gå till eftersom jag knappt kan läsa det som jag skriver just nu. Har lite svårt att fokusera blicken idag alltså.

Igår blev vi bjudna på middag och spelade Xbox 360. Jag ägde. Nu minns jag inte vad spelet heter dock men det gick iallafall ut på att slåss och jag utklassade alla, nästan. Sedan blev det Orange och konstiga människor.
Jag gick hem och somnade framför Ricky Lake då Carro ringde och sa att hon stod utanför dörren.

Jag är för trött för att ens kunna skapa någon sorts struktur i meningarna så
jag tror att jag tyvärr måste tacka för mig nu.

I'll be back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0