Sol

Idag har jag varit sådär äckligt hurtig som man kan vara ibland.
Jag gick upp tidig trots lång sovmorgon och tog lång tid på mig när jag drack mitt kaffe.
Sen drog jag ut och sprang i 45 minuter längs fyrisån. Solen i ögonen och fågelkvitter.
Ibland är växthuseffekten riktigt älskvärd.
Jag gick även till skolan två timmar tidigare och störde P när hon pluggade.

Nu är jag trött och mätt och känner mig väldigt omotiverad till att plugga.
Dock är jag på väldigt bra humör eftersom det är Grey's-säsongspremiär ikväll,
populärkultursfantast som jag är. Men det är inte förrän om två timmar, jag önskar att
tiden kunde gå lite lite fortare.
Men det finns tidsfördriv. Korsord och Simpsons.

För övrigt utlovas ett pris till den som kan ge mig ett riktigt bra tips på ämne till debattartikel.
Jag har varit inne på att skriva något om jämställdhetsfrågan. Men jag behöver något konkret.
Hjälp mig!

Nu ska jag lösa korsordet i Svenska dagbladet som för övrigt är jäkligt svårt och framkallar aggressionsutbrott.

På återseende

Kommentarer
Postat av: P

jag tycker turkiet-frågan är fet att debattera kring just nu. alltså om turkiet ska få gå med i EU eller ej. den frågan är HET!!!

2008-02-13 @ 19:44:15
URL: http://pee123.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0