Samstag

Jag har precis skrivit klart mitt föredrag som jag ska hålla på engelskan på måndag.
Ämnet blev till slut hajar. Folk kommer säkerligen tro att jag är ett psykfall på Haldol när jag
berättar att det är ett intresse. Men å andra sidan så pratade folk om bilar och pudlar förra lektionen.
Hajar är som en pudel fast mycket mycket tuffare.

För tillfället är det Titanic på tv. Jag vill så gärna titta. Men jag tittar bara litegrann för jag vill inte
fastna för då kommer allt sluta i gråt. Varför måste det vara så sorgligt?
Förresten har jag fått nog av döden. Jag orkar faktiskt inte höra mer om det.

Det är kallt fast det är varmt.
För fem minuter sen tog jag av mig tröjan. Nu satte jag på mig den igen.
För fem minuter satte jag på mig raggsockorna men nu har jag tagit av mig dem igen.
Jag förstår ingenting.
Det gör ont i bröstet när jag andas.

Jag tror att jag måste vila.

P to the eace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0