PWND (?)

Eftersom Linnea Pettersson är min coolaste kompis så ska jag härma henne.
Hon la upp sin wiggah-outfit från klassfotot.
Här ska ni få se på grejer.
Ni som alltid har kallat mig emo får nu beviset.
Men jag är cool. I'm pimpin'.

As emo as anyone can be.
(Och ja, om det är någon prettofascist som tänker kommentera och säga att emo
minsann inte är någonting man är utan att det är en musikgenre osv osv kan bespara
sig detta. Jag och mina häftiga vänner är mycket väl medvetna om detta faktum vi är bara
alldeles för coola för att bry oss.)
Förresten så tror jag att ordet/begreppet emo kommer dimpa ner i SAOL rätt snart.
Den dagen ska vi fira.


Foto: Andreas Askmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0