Konkav

Igår gjorde jag en fylletabbe, idag får jag sona för den.
Situationen var som sådan att jag skulle ringa David för att fråga om dom var på Palermo.
När jag ringde var det inte David som svarade utan någon annan. Full och cynisk som jag var
insisterade jag på att det var Davids kompis som hade svarat och att jag ville prata med David.
Personen i luren försökte intensivt förklara att han inte hette David och inte umgicks med någon David Foconi för stunden. Till slut gav jag mig och insåg att det inte var Davids nummer utan endast ett nummer som han hade ringt ifrån vid ett tillfälle.
Idag får jag sms med frågor från någon annan David som tror att det är honom jag vill ha tag på. Kompisen som jag pratade med hade tydligen en vän vid namn David och antog att det var honom jag ville prata med. Det är självfallet inkorrekt.
Jag hatar när okända nummer ringer upp mig och jag vill att de genast lägger ner. Har folk aldrig upplevt en full arg Amanda som ringer på en fredagkväll? Det borde ju vara vardagsmat för de flesta vid det här laget.


Kommentarer
Postat av: Jesper

hahaha!
Det var ju hampus, stackars kille :)

2008-02-18 @ 02:45:13
Postat av: Amanda

Haha, ja. jag tycker synd om honom.

2008-02-18 @ 09:13:12
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0