Je Suis

Denna dag blev produktiv till slut.
Först träffade jag Fiorf och gick ner på stan med barnen. De söta små barnen, Tova och Alice. Tova och jag är kompisar och jag ska vara clown på hennes kalas. Projektarbetsmötet (kanske lite överilat att kalla det möte) gick helt okej. Efter det gick Astrid och jag och tränade. Herregud vilken atlet jag är alltså. Först 20 minuter på den där trampmaskinen som sätter prov på min koordinationsförmåga (den är inte den bästa). Sedan blev det 35 minuter på det där jäkla springbandet. Ja, jäklar i mig vilket flyt jag fick in. Intervaller och hela baletten. Nu är jag helt slut. Men det var helt klart värt det.

Nu återstår att se vad kvällen har att erbjuda. Anna Pihl med Ola Rapace så klart. Och kanske lite cityakuten och Scrubs. Dock är jag faktiskt väldigt trött på Scrubs, det går ju bara om och om igen. Jag saknar den gamla goda tiden då det kallades "Första hjälpen" och det visades ett avsnitt man inte hade sett varje gång.

Ett försök till att göra detta till en modeblogg.
Jag köpte skor idag. De är gyllene och alldeles bedårande.
Men nu köpte tydligen inte blogg.se min printscreen/paint-fil så det blir ingen bild på dem.
Men det är iallafall i guld. Tyvärr ser mina fötter om möjligt ännu större ut i dem. Men det är helt okej tycker jag. Jag har ju alltid sagt att jag är manlig.

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0