Influensa

Så dåligt som jag mådde inatt har jag inte mått sedan jag hade körtelfeber.
(Ja, jag fiskar febrilt efter medlidande)
Just nu mår jag relativt bra eftersom jag knarkat massa tabletter. Dock har viruset
satt sig på lederna, så det tar ungefär dubbelt så lång tid att skriva som vanligt.

Jag får ångest av att vara sjuk eftersom det altid resulterar i att man missar
massa i skolan. Men om jag går dit sjuk så kommer min mor antagligen slå ihjäl mig.
Så det är lika bra att stanna hemma och se på "Efter tio med Malou" några dagar framöver.
Ibland suger faktiskt allting.


/

Kommentarer
Postat av: Anonym

efter tio med malou är ju skitbra!

2008-02-27 @ 19:21:59
Postat av: alle

eller hur!?!!

2008-02-27 @ 21:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0