Gänget

Idag när jag och fia vaknade frågade vi oss båda "Var är jag?"
Det visade sig att vi var i Stabby och tydligen kom dit med Taxi. Så kan det gå.
Igår var en konstig kväll. Men nu är jag med i gänget. Det kan ingen förneka. Nu är jag
jättemycket med i gänget. Alltså de "coola" killarnas gäng.

Just nu mår jag som man gör efter litervis med vin och öl.
Jag mår illa fastän jag är hungrig och jag har ont i magen och i huvudet.
Mest av allt vill jag ha glass, men Willys känns väldigt långt borta idag.

För övrigt hittade fia ett ciggpaket till mig igår.
Det var Marlboro lights och på pakeket stod det "freakin" eller någonting.
Fint. Men nu är det iallafall allmänt känt att Marlboro lights är helt menlösa.
Jag kan faktiskt inte se någon som helst anledning till att röka dem.

Nu måste jag sova. Eller äta.
Eller spy.

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0