Frei

Mitt rum skulle just nu kunna agera lokal för ljusterapi.
Byggjobbarna utanför har glömt att stänga av strålkastarna vilket leder till att jag kommer få det alldeles ljust hela natten. Det hjälper inte ens med persienner.
Detta är ett stort problem. Jag kan inte sova när det är ljust.
Jag kan aldrig sova i vanliga fall eftersom jag lider av någon sorts kvasi-insomnia.
Så inatt blir det antagligen riktig insomnia. Big time.

Idag har varit en helt värdelös dag som alla andra skoldagar.
Dagen började med tyska och filosofi. Sedan hetsåt jag pyttipanna.
Efter hetsätningen blev jag helt apatisk och bestämde mig för att strunta i att
gå på min svensklektion. Det hela var väldigt onödigt eftersom jag ändå var tvungen
att vänta i skolan till 15.20 för att fixa projektarbete.
Jag känner mig väldigt tillfreds när jag kan säga att vi har projektarbetat.
Såhär i början på februari har vi äntligen kommit igång med det arbete som måste
vara klart till 19 mars. Det känns väldigt ambitiöst. Just eftersom vi har haft ungefär ett halvår
på oss att förbereda det hela.

Det tåls även att tillägga att jag kan rabbla temat (infintiv, imperfekt, perfekt) på 46
stycken tyskaverb. Jag kan även böjningen för alla de modala hjälpverben och nästan
alla tusentals glosor.
Jag känner att jag är tillbaka i högstadiet igen. I'm the master.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0