Filius

Jag kom just att tänka på döden.
Fråga mig inte varför.
Det är så sorgligt. Alltför sorgligt.
Nu blev jag även sugen på att se "Det sjunde inseglet".
Jag känner mig en aning apatisk och mätt.
Kanske lite ledsen pga vintern som aldrig vill ta slut
och pengar som inte vill existera och mat som bara äts.
Det är inte alls kul. Faktiskt inte alls kul.
Egentligen är jag inte bitter men jag är trött på att inte ha någonting
att göra. Inte ens Harry Potter lockar längre.
Jag skulle så gärna vilja ha ett Xbox 360.
Då skulle jag bli glad igen.
Den som säger att materiell lycka inte existera borde skjutas.
Jag tror på materiell lycka även då jag inte tycker att det är den främsta delen av lyckans delar.
Fast hur många delar har egentligen lyckan?
Svar mailas snarast till [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0