Fantasilöst

Mat-ångest, äckel-ångest. Orka.
"Du blir vad du äter" på tv.
Angst, angst.

Imorgon börjar lovet.
Pepp lov utan pengar och sådär.
Kanske ska köra en shoppingfri månad (eller var det vecka?) som Blondinbella.
Faktum är ju att jag har klarat mig i flera månader, så kanske skulle kunna
slå något sorts rekord.
Vore tufft.

Jag funderar på vad jag ska söka till hösten. Jag vet att jag ska plugga någonting iallafall.
Mest för kårlegets skull.
Min plan var att plugga tyska men eftersom jag inte läst steg 3, så går det inte.
Förvisso skulle jag kunna tenta av steg 3. Men jag kanske kör på pedagogik eller litteraturvetenskap.
Ge mig tips gott folk!
(Säg bara inte genusvetenskap)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0