Danke

Jag har tråkigt och min kropp gillar inte laktos.
Jag orkar varken plugga eller läsa Harry P.
För underhållningen och välfärdens skull bjuder jag på lite smygreklam:
http://www.myspace.com/filmnoiruppsala
Ja, egentligen skulle det kunna bli en direktlänk men riktigt så hightech är jag inte.
Uppsåtet till länken är iallafall att de är bra. Resten av uppfattningen får ni göra själva
om ni med ett enkelt copy/paste går in på länken och lyssnar.

Dagens lycka: Rökvantar
Hela "vintern" har min ena hand fått lida fatalt. Ena handen har gillat läget i en vante
medan den andra har fått arbeta febrilt i kylan. Idag hittade jag mina rökvantar.
Nu är handen räddad, den mår bra nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0