Ambivalens

Jag känner att mina inlägg blir mer och mer av irrelevant karaktär.
Självfallet ska jag försöka ändra på det. Den pseudodjupa delen av mig ska också utrotas.

Jag har trots allt pluggat idag. Även om det bara har varit rent förströelse-plugg. Känns ungefär som att
en tiondel av det jag läst har gått in.
Min hjärna är verkligen inte vad den har varit en gång i tiden.
Den behöver sin vila. Problemet är att jag börjar tidigt imorgon och sedan väntar en fet håltimme från tio till halv tre. Det känns på många sätt väldigt väldigt lockande att strunta i den första lektionen och sedan börja halv tre. Men jag har planerat att utebli från engelskan på onsdag så då kan jag inte vara borta imorgon.
Går jag dit på onsdag kommer jag få improvisera ett värdelöst tal eftersom jag itne har någon tid att förbereda det den här veckan. Går jag dit imorgon riskerar jag att min hjärna inte får återhämta sig, jag får sitta i skolan en hel dag och när jag kommer hem kommer jag vara för trött för att plugga.
Det är alltså en situation av Pest eller Kolera.
Jag är ambivalent.

Men dags för lite AA (Andra avenyn fo' shizzle alltså.)

Kommentarer
Postat av: P

jag kan leka med dig på hålet!!!

2008-02-03 @ 20:06:59
URL: http://pee123.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0