973

Jag lyckades skriva klart mitt arbete om Sverige redan ikväll. Jag är ett geni. Gabi sa att jag var ett geni idag. Då är det så.  Sen vet jag inte hur mycket geni man är för att man kan copy/paste:a sju artiklar på wikipedia och skriva om dem lite. Men det är inte så noggrannt.

För övrigt vägrar min inbillade influensa att bryta ut.
Den bara ligger i kroppen och gror. Lite som när man har myggor
i rummet på sommarnätter. Så irriterande är det.

Äsch. Nu har jag inte tid med det här längre.
Om det är någon som har några banbrytande argument för
avkriminalisering av fildelning så tar jag tacksamt emot dem.

A W (Ascool förkorting för Auf Wiedersehen som jag uppfunnit själv,
räkna med att se mer av den i framtiden.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0