89

Snart avgår bussen från Björkgatan. Jag ska vara där kvart i ett men jag kan verkligen inte uppskatta hur lång tid det kan ta att gå dit. Det kommer antingen sluta med att jag kommer dit tjugo minuter för tidigt eller tjugo minuter för sent. Jag kommer alltid för tidigt. Det hela resulterar  i att man röker fem onödiga cigaretter och lyssnar på tio låtar på mp3n som man egentligen har tröttnat på. Men å andra sidan så suger det att komma för sent. I detta fall kommer det innebära att jag missar bussen och får gå hem igen med gråten i halsen. Så, fem cigaretter eller hjärtekross? Jag tror jag satsar på att komma för tidigt istället.

Ha en bra dag, det ska jag ha.

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0