834

Inatt kunde jag inte andas. Vaknade runt tre och hade panik.
Till slut fick mamma ta hand om mig och ge mig te. Jag somnade om ungefär vid sex.
Det jobbiga med det hela är att ungefär hela familjen är sjuk. Förutom min käre bror som antagligen
är bakfull. Detta resulterar i att ingen kan gå och handla vilket betyder att det inte finns någon mat.
Vi kommer nog aldrig bli friska.


Jag får en smärre panikångestattack (nästan) varannan timme eller så när det slår mig hur mycket skolarbete jag missar. Om jag var tillräckligt pigg så skulle jag kunna göra det hemifrån. Men mina panodil-tripps håller sig inte så länge.

Dags att lägga sig och peppa inför Malou efter 10.
Sedan är tidschemat rätt späckat:
11.00 - Nyheter/ Jay Leno
11.55 - Providence
12.50 - Ellen DeGeneres show
13.45 - Sabrina tonårshäxan
14.15 - Christine
14.45 - Vänner
15.15 - Gilmore girls
16.10 - OC
(Paus)
17.35 - Grey's anatomy

Ja, sen fortsätter det ungefär likadant resten av kvällen.

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0