779

Igår var en konstig kväll. Jag drack sju folköl, en starköl + en tredjedels kanna.
Jag blev karatefull, sedan mindre karatefull, till sist somnade jag på bordet på Williams.
Vakten gillade det inte och förbjöd mig att sova. Taskigt tycker jag.
När Williams stängde åkte vi ut på landet och hade eftersovning. Inte efterfest, inte eftermys,
utan bara eftersovning. Min kropp gör rätt ont efter en natt på en hård soffa.

Idag har jag varit med släkten och mått dåligt. Inte på grund av släkten alltså. Mest på grund av
gårdagen. Fast det var lite jobbigt med släkten också, det blir alltid så krystat på sådana sammankomster.
Ganska konstigt att man tvingar ihop personer kors och tvärs som egentligen inte har någonting i världen gemensamt, bara för att man råkar vara besläktad med varandra.

Nu har jag massvis med saker att göra.
Prioriteringslistan ser ut som sådan:
1. Fixa enkät om humor
2. Redigera bilder
3. Ladda upp bilder
4. Se på tv och ha ångest över att skolan börjar imorgon

Trevlig kväll, ja. Ola Rapace på tv4 klockan nio. Det skulle jag inte missa för allt i världen.

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0