70

Herregud vad allt är tråkigt ibland. Riktigt jävla tråkigt.
Jag hatar det här lovet redan nu. Det kommer inte alls bli kul som förväntat.
Ingenting blir någonsin som man tänkt sig. Jag hatar att vara positiv när det ändå
inte ger någonting.
Jag vill inte träna idag. Men jag måste. Jag hatar alla jävla måsten.
Men samtidigt är det väl det man behöver. Annars skulle ingenting bli av, någonsin.
Jag är ledsen nu. Idag är en ledsen dag.
Jag vill inte gå utanför dörren. Jag vill inte gå mer. Mina ben är trötta.
Men jag måste. Jag måste måste måste.
För det är så man gör. Man följer order.
Även om det är order som hjärnan satt upp eller någon annans.
Man bara följer som en hund med svansen mellan benen.
Man handlar utan att veta varför. Man bara är.

Kommentarer
Postat av: Walle

Men gör något kul då!

2008-02-18 @ 13:00:31
URL: http://mikaelwalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0