Yes indeed

På senare tid har jag inte skrivit så mycket. Detta på grund av att jag inte har haft någonting att skriva om. Och då menar jag inte någonting intressant, utan jag menar inte någonting överhuvudtaget. Har beklagat mig över hur innehållslöst mitt liv är. Men nu hörrni, nu jäklar har det hänt grejer.
Händelse ett: När jag kom hem från jobbet i måndagskväll dog både internet och tv:n. Jag höll humöret uppe i ungefär en halvtimme sedan gav jag upp och insåg att det inte skulle komma tillbaka.
Händelse två: Eftersom att jag inte kunde kolla på tv så fick jag Freaks and geeks av min bror. Så nu har jag återupptäckt världens bästa serie.
Händelse tre: Jag har upptäckt att Snabba cash av Jens Lapidus suger. På riktigt. Så jävla dålig.
Händelse fyra: Igår fick jag en liten blodpropp i min hand på grund av ett blåmärke som hade uppkommit av okänd anledning.
Händelse fem: Idag höll alla seminarier. Ingen var nervös, förutom jag såklart. Skakade och stakade. Varför är jag den enda som är helt inkapabel till att prata inför folk?
Händelse sex: Internet har börjat fungera igen, men det kanske är underförstått.

Ni ser, saker och ting händer när man minst anar det.

Kommentarer
Postat av: malin

freaks and geeks måste vara en av tidernas bästa serier, den och my so-called life ligger lätt på delad förstaplats. synd med bara en säsong(fulaste ordet i skrift)!

2008-12-03 @ 18:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0