Vissa kallar mig jobbig, jag kallar det framförhållning

Är konstant småfnittrig och pirrig nu. Och nej, det beror inte på att julafton stundar.
Och jag är inte heller kär. Nej, det är resfebern som har drabbat mig.
Vi åker den 30 december, men jag är redo nu.
Igår var jag tvungen att kolla igenom bokningspappren för att se så att allt stod rätt till.
Upptäckte till min stora förfäran att det inte stod vilken terminal vi skulle till på Arlanda.
Gjorde lite research och fick faställt att det var Terminal 2.
Har börjat funderat på hur jag ska packa resväskan på bästa sätt. Och genom den granskande
titten på flygbokningen upptäckte jag att det kostar 18 euro för att checka in väskan.
Det är bra att veta. Måste ha jämna pengar när jag står där. Jag ska vara redo, för allt.

Och ni, Linnea, Gabi, Astrid och Emma, var beredda på att vi ska vara på Arlanda
när incheckningen öppnar. Vi ska inte komma för sent.
Och Linnea ta med dig ditt jävla pass nu. Glömmer du, så dör du.
Jag önskar härmed alla mina medresenärer en trevlig resa.
/ Amanda, reseledare

Kommentarer
Postat av: asse

det känns tryggt att ha dig med älsklo :)

2008-12-15 @ 14:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0