Trying

Vid den här tiden imorgon sitter vi på flyget till Milano.
Jag är taggad, kanske lite för taggad tillochmed. Jag försöker att ta det lugnt,
men jag har en gigantisk klump i magen ändå. Men det hör till, typ.

Det enda som tynger mig nu är att jag mår sjukt illa och känner mig sjuk, men
det är inte det värsta. Det värsta är att jag måste plugga. Jag måste plugga så jävla mycket.
Jag har inte pluggat sedan de första veckorna i november. Jag har kommit ur fas.
Och det gör inte saken bättre att jag vet att de enda som behövs är ett G för att få VG i hela kursen.
Jag har slappnat av totalt och jag vet inte hur jag ska komma igång.

Äh, det här gick ju inte så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0