Spotify

Det är ett jävla tjat om Spotify-konton nu. Alla vill ha dem. Folk bönar och ber för att få ett konto.
Jag känner mig lite dum.
Min bror erbjöd mig nämligen ett förra veckan. Bara att jag liksom inte visste vad det var då, han sa
aldrig att det hette Spotify. Han insisterade på att ge det till mig, men jag sa att jag gillade I-tunes och You tube mycket mer. Han sa att jag var konstig. Han sa att jag skulle säga till om jag ändrade mig.
Tja, nu har jag ju faktiskt ändrat mig, men jag vill liksom inte svälja stoltheten.
Jag vill att han ska tro att jag är helt jävla oberoende av något töntigt streaming-program.
Det är dumt.

Jag vill verkligen verkligen ha det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0