Soldag

Vad är grejen med självdisciplin, egentligen?
Jag hade ställt klockan på tio, vaknade istället tolv. Hade bestämt mig för att äta nyttig frukost,
åt en lussekatt och en kopp kaffe istället. Hade bestämt mig för att börja plugga med en gång, har suttit
vid datorn i över en timme nu.
Hade tänkt att gå ut och gå också, men jag har träningsvärk i varenda muskel.


Och inte för att jag tror att någon som läser den här bloggen kommer hjälpa mig, men snälla rå.
Jag vill ladda hem en bra film, alternativt serie, att belöna mig med efter allt pluggande.
Snälla ge mig tips! Lite lite tips bara, schyssta rå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

perfume

juno

transsiberian

2008-12-14 @ 16:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0