Ome-lätt? (ordvits!)

Jag skulle försöka göra en omelett till middag.
Har aldrig gjort en omelett förut men tänkte att det inte kunde vara så svårt.
Men jorå, det kunde det visst. Det hela blev ett epic failure. Som så många
andra gånger då jag ska ta mig ut på hal is och laga annat än micrade färdigrätter.
Men, jag åt den ändå. Och nu är jag mätt.
Och jag tränade för första gången på flera månader idag.
Kommer förmodligen inte kunna komma upp ur sängen imorgon.
Men det är iallafall en värdig ursäkt till att inte gå ut på krogen.


Som en liten parentes till föregående inlägg;
Jag hatar inte bara Siba och Sonyericsson jag hatar även de som
skriver idiotiska kommentarer här. Jag hoppas att ni dör en lång och smärtsam död. Typ.

Kommentarer
Postat av: Anonym

äh hata inte din enda läsekrets

2008-12-13 @ 17:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0