Nemas problemas, sa du. Inte alls, sa jag.

Jag mår dåligt över att jag inte har öppnat böckerna än.
Jag har inte så lite som sneglat åt den kant på skrivbordet som de ligger på.
O r k a r i n t e.
Men sämst mår jag nog över min läpp.
Min underläpp är helt svullen. Jag ser ut som något konstigt. Tänkte Steve Urkel först,
men han har ju faktiskt en överläpp också, och det har inte jag. Inte alls, faktiskt.
Jag ser helt jävla missbildad ut.
Och så tror jag att jag har åkt på någon sorts magsjuka alternativt ätit dålig mat.
För min mage värker, jättejättejättemycket. Kanske har jag fått skrumplever.
Fan att nyårsafton är redan på onsdag.
Kommer jag hinna bli återställd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0