Kanske lite

Om några timmar smäller det. Men jag har fortfarande ont i magen.
Jag kan knappt äta någonting utan att må illa. Men det finns väl inget som inte lite sprit kan bota?
Pappa tyckte att vi skulle besöka Absolut Vodka-baren på Arlanda.
Det tycker jag också.

Kunde inte sova inatt, så klart. Jag låg och fantiserade om vad jag skulle säga till Alex
Schulman om jag träffade honom. Det ledde mig osökt in på uttrycket "Kom igen nu Britt-Marie, kör
för fan!". Kom på att namnet också kan betyda Marie som är brittisk. Tyckte att det var askul.
Ville börja kalla mig Svensk-Amanda. Såhär i efterhand känner jag mig dum i huvudet.

Men nu jävlar, Gott nytt år för fan, Britt-Marie!

Kommentarer
Postat av: minaya



hej

Hoppas din kväll blev bäst igår.. och att du inte är bakis!! :-)



Fresten ,, Om du vill stötta lite så kan du rösta in mig på listorna..på Sveriges Radio!!! Läs då mitt inlägg nu sist :-) Vi satsar på att toppa listorna 2009!! :-) haha..



Men du man kan bara rösta från nu och tills kl 11:30 imorgon. Sprid gärna ordet om du orkar!!



Kraaaam

2009-01-01 @ 17:48:13
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0