Jajaja

Jag vet att min blogg är asful nu. Den är typ gul.
Men jag skulle försöka mig på att göra om den lite, men det fick fel.
Bara fel. Jag ska försöka återställa allt i sin ordning snart.

Annars är det fint. Förutom att det känns som att jag har en järnställning i nacken.
Ni vet en såndär som man får när man har varit med i en olycka, med skruvar i pannan och sådär.
Så känns det. Kan inte kolla så mycket åt vänster, det blir mest högersvängar.
Och så har jag ont i halsen och så klart huvudvärk som följd av järnställningen i nacken.
Men jag klagar inte.
Till exempel så har jag en vinflaska i kylen, som min pappa har köpt åt mig. Och det är speciellt, ska ni veta.
Han har nämligen aldrig köpt ut åt mig förut, om man inte räknar med de där tre lådorna öl på studenten.
Så, nu drar jag ut på landet och super av bara helvete.

Stay sharp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0