Fröhliche Weihnachten Leute!

Kunde inte sova i natt. Såhär i efterhand kändes det sjukt att inte kunna sova inför julafton.
Jag är ju ändå nitton år. Någon gång måste det ju släppa.
Vaknade tidigt också, så klart. Men märkte att ingen annan var uppe så jag låg kvar i sängen.
Hörde att mamma tassade upp och fyllde min julstrumpa, jag sov räv.
Sedan kunde jag inte hålla mig längre. Hade varit kissnödig i en timme, så jag var tvungen att gå upp.
Försökte ignorera julstrumpan och somna om. Försökte i tio minuter sen fick jag nog.
Slet upp allt innehåll och hetsåt choklad.
Sen drack jag lite kaffe och åt tre skinkmackor.
Nu mår jag illa.
Ligger i sängen och väntar på att Ronja Rövardotter ska börja.
Jag älskar julen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0