Dan före dopparedan (Förmodligen den hetaste rubriken på bloggportalen just nu)

Att gå ut på juldagen är som att frivilligt gå in på Fyrishovs äventyrsbad en dag på sportlovet.
Hemskt, panikartat och fullt med äckliga människor som man ska behöva se halvnakna det vill säga.
Men eftersom Carro är hemma över jul, känns det som att det är måste att gå ut.
Då är bara frågan: Vart ska man gå?
Och vårt "gäng" (vad fan ska man kalla det? sällskap? mina tjejer? vårt kompisgäng?) har aldrig varit
bra på det där med framförhållning. Således har vi inte biljetter till något av de ställen som bjuder upp till
någon form av firande. Så nu är vi helt planlösa, som vanligt.
Förra året slutade vi på VIP med öl för 25 kronor som smakade mat. Men vi blev utkörda därifrån.
Vi hade efterfest klockan elva.

Men för att göra situationen bättre kollade jag igenom "attendings" till Gillet på Facebook, för att kunna
intala mig själv att det bara är konstiga människor som ska dit.
Det gick jävligt bra. Sen såg jag att Soran Ismail ska dit.
Fan också. Han har förstört allt.
(Varför har jag ett smyg-crush på Soran? Jo, för att Björn Gustafsson bär v-ringade tröjor.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0