16

Det här med Spotify är asjobbigt. Jag blir helt excentrisk för att jag vet att all musik finns där.
Bara några tangenttryck och sen ett Enter, så finns låtarna där.
Därför kommer jag inte på någon artist som jag vill lyssna på.
Tänker liksom att det är tråkigt att lyssna på de band som jag redan har nedladdade.
Vill vidga mina vyer, men det går inte. Har försökt med Snoop dogg, men det var värdelöst.
Lyssnar nu bara på Timo Räisänen. Och jag hatar honom. Men ändå kan jag inte sluta lyssna.
Vet ni varför? Jo, för han gör covers på massa gamla kärleksballader.
Så jävla hemskt. Men mer okej att lyssna på än att sitta och lyssna på Celine Dion och Sugababes
och allt vad de heter. Jag önskar att jag var hårdrockare fortfarande. Då vore allt mycket enklare.
Bara att dra i en gammal Sepulturaplatta och så var det klart. Sen headbangade man i sin ensamhet
tills svetten rann.


För övrigt: Varje gång jag går in på Stureplan.se så kraschar Firefox. Är det ett tecken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0