Wermland

Imorgon åker jag till Värmlands djupa skogar. Vet inte riktigt till vilken stad det bär av till,
men det lär visa sig. Jag får helt enkelt ta att jag låter lika dum som en amerikan som säger
att denne ska åka till "Europa".
Jag ska dit på Bröllop. Mitt första tillochmed. Jag vet inte riktigt hur jag ställer mig till det
här med kyrkbröllop. Jag är ju å ena sidan inte troende men å andra sidan kan jag tänka
att det känns lite torrt med en borgerlig vigsel. Ett kyrkbröllop skulle nog gå an om det inte vore
för den där jävla bröllopshetsen som alla verkar drabbas av så fort någon ska gifta sig. Bröllopet
måste kosta så mycket som möjligt, det måste vara mycket folk, bruden ska gärna ha bantat ned sig
fem kilo för att komma i klänningen och självklart så ska man ha
små söta flickor som brudtärnor. Med obligatoriska rosa rosetter i håret, så klart.
Nej, jag vet inte alltså. Kanske kör jag på att inte gifta mig alls. Bara om jag är tillsammans med
någon med ett riktigt häftigt efternamn. Det får gärna vara engelskt eller amerikanskt, för då jäklar
bangar jag inte.

Nu ska jag kolla på The Office (U.S). Kanske den
bästa serien i världshistorien.

Kommentarer
Postat av: love

det är taskigt att vi med någorlunda beigea efternamn måste gifta oss till det fullständiga namnets fulländning. jag har funderat på en afrikan jag hittade som hette N'Haté i efternamn. Love N'Haté. sug på den liksom. jag skulle vara så lycklig.

2008-08-02 @ 20:29:25
URL: http://enblindlederenblind.blogspot.com
Postat av: Amanda

Haha, det vore jävligt soft. Kan du inte kirra det?

2008-08-03 @ 19:53:42
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0