Rader

Jag kan stirra in i en vägg i fem minuter utan att märka det förrän just efter fem minuter.
Fast å andra sidan så vet jag ju då inte om jag har stirrat in i väggen i fem minuter eller
fyrtiofem minuter, men uppskattningsvis alltså.
Jag är nog väldigt disträ. Finns det något substantiv till disträ? Att man har drabbats
av disträss? Nej, men det skulle kunna gå. Kan vi säga. Disträss - tristess, nästan likadant.
Typ.

Och för övrigt var det någon som undrade varför jag har så konstiga radbyten. Det är inte
medvetet ska jag be att få tala om. Jag byter rad när det passar. Helt enkelt.
Som just nu till exempel. Men sen är det programmet som automatiskt väljer att röra om lite
i grytan ibland. Byta rader när jag inte alls vill det och sådär.
Jag försöker absolut inte skylla ifrån mig på ett oskyldigt bloggprogram.
Eller så gör jag det, inte är det mitt fel iallafall. Om det finns någon frivillig som vill
ta på sig skulden så är det helt okej. Annars kör vi på programmet så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0