Massive attack

Folk har slutat läsa min blogg. Det gör mig lite ledsen.
Det är inte schysst att göra såhär mot någon som har pms.
Snart kommer det. Ja, jag kommer börja gråta och känna mig värdelös och
eventuellt slå på tangentbordet tills a- och s-tangenten blir skeva. Jag kommer
äta så mycket choklad att min asikte till slut blir ett exploateringsområde för finnar.
Kanske kommer jag dricka så mycket alkohol ikväll att jag hamnar i fyllecell.
Och vet ni vad? Då är det de jäklarna som har slutat läsa min blogg som jag kommer
skylla på. Jag kommer kalla det ett mass-svek mot bloggkulturen. Jag kommer ange dem.

Eller? Nej, nu tar vi det här från början.
Jag kommer nog inte bli ledsen. Jag kommer varken gråta eller slå sönder tangentbordet.
Men kanske återgå till en vanlig hederlig dagbok. En sådan med ett lite hänglås och en ful häst på.
Det hade jag när jag var liten, trots att jag hatar hästar. Ja, fan vad jag hatar hästar. Och ändå prenumererade
jag på "Min häst" och tjatade på mamma om att få bli medlem i Pollux.
Efter häst-dagboken bytte jag till en med clowner på. Vilken normal tioårig tjej vill ha clowner på sin dagbok?
Jag måste ha upplevt något trauma som nyfödd.
Nu måste jag alltså köpa en dagbok att skriva i. Men hur ska egentligen en dagbok se ut?
Kanske funkar det med en vanlig anteckningsbok. Fast det känns inte lika true.
Nej, jag vet faktiskt inte. Kanske ska jag fortsätta med den här skitbloggen.
Ja, det ska jag göra. Ni ska inte få krossa mig.
DIVIDE ET IMPERA - det är vad jag ska göra, just det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

öl och choklad är jum jum

2008-08-30 @ 16:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0